אתר PCTIP מקודם על ידי חברת Signup אשר מתמחה בקידום, שיווק ופרסום אתרים עסקיים בגוגל, פייסבוק ופלטפורמות אחרות.

רוצה להאיץ את העסק שלך קדימה?

כטכנאי מחשבים מוסמך, סביר להניח שנתקלת בלא מעט לקוחות אשר מבקשים להאיץ את המחשב שלהם – בזה אני בטוח, שאתה מבין הרבה יותר ממני 🙂

אבל מה עם העסק שלך? מישהו עוזר לך להאיץ אותו קדימה? אתה באמת מצליח לגייס לקוחות חדשים בקצב הרצוי מבחינתך? – אם לא, ב – Signup קידום אתרים יש לנו את הפתרונות הנכונים עבורך.

קידום אתרים לטכנאי מחשבים

הימים בהם הלקוחות חיפשו אותך על המגנט שבגב המחשב, עברו מן העולם. היום, הלקוחות שלך מחפשים אותך בערוצים הבאים:

  • קידום אתרים בגוגל – כיום, גוגל הוא ערוץ התנועה המרכזי לאתרי אינטרנט, ב – Signup נוכל להציב את האתר שלך במקום הראשון על מגוון רחב של ביטויים רלוונטים לעסק שלך. תוכל לקבל שירותי קידום אתרים אורגניים או ממומנים או שילוב של שניהם – כתלות, בתקציב שעומד לרשותך.
  • קידום לוקאלי – אחד מהפיתוחים הטכנולוגיים המשמעותיים ביותר בגוגל, הוא בלוק המפות הלוקאלי. קידום לוקאלי הוא הכרחי לכל עסק שפועל בצורה מקומית ברדיוס מוגדר (למשל, עסק מקומי שפועל בחיפה, תל אביב, ירושלים וכדומה). ניהול נכון יאפשר לך להופיע בראש בלוק המפות, להציג את המומחיות שלך באמצעות המלצות וחוות דעת מלקוחות עבר ולהניע את הלקוח הפוטנציאלי לפעולה הרצויה.
  • כתיבת תוכן לאתר – רוב האתרים ברשת, מתעדכנים בצורה מינימלית או בכלל לא מתעדכנים. אתר שמתעדכן בצורה שבועית/חודשית מאפשר ליותר גולשים להיחשף אליו וכמובן לייצר לך הרבה יותר הכנסות ולקוחות חדשים ממנו.

אם אתה טכנאי מחשבים בתל אביב, ירושלים או אפילו מחוץ לארץ, באפשרותינו להאיץ את העסק שלך קדימה, להזרים לקוחות חדשים ולייצר לך מקור הכנסה חדש לחלוטין.

לקבלת פרטים נוספים, צור קשר דרך אתר Signup קידום אתרים.