כבעל עסק קטן-בינוני אתה תלוי במערכות המחשוב שלך כמעט לחלוטין. כל תקלה קטנה יכולה להשבית את הפעילות העסקית כמעט לחלוטין ולעצור את יום העבודה שלך.

ב – PCTIP, אנו מעניקים שירותי מחשוב לעסקים קטנים בחיפה והקריות, נשר, עכו, נהריה, טירת הכרמל, עתלית והישובים הסמוכים. אנו נוכל לפתור את התקלה בצורה מרוחקת או בהגעה לבית העסק בצורה המהירה ביותר, התקשר עכשיו ל – 072-3927889 ותן לטכנאים המומחים של PCTIP להחזיר אותך לשגרה העסקית.

שירותי מחשוב לעסקים קטנים בחיפה

שירותי מחשוב לעסקים קטנים

ב – PCTIP תוכל לקבל מענה מהיר, אדיב ומקצועי בכל הקשור לבעיות מחשוב (תוכנה וחומרה), רשתות מחשבים ותקשורת נתונים. בין השירותים שאנו מעניקים לעסקים קטנים ניתן למצוא:

  • מוקד תמיכה מרוחק (Help Desk) – מוקד התמיכה של PCTIP ערוך לטיפול בכל בעיית תוכנה במחשבי העסק. באפשרותינו להשתלט על המחשב מרחוק ולפתור את הבעיה בצורה מהירה, פשוטה וזולה בצורה משמעותית.
  • תיקון מחשבים בבית העסק – במידה ומדובר בבעיית חומרה או תוכנה מורכבות, נוכל לשלוח לבית העסק טכנאי מחשבים מוסמך אשר יאבחן את הבעיה, יחליף את החלק הפגום ויחזיר אותך לשגרה במהירות האפשרית.
  • איפיון, הקמה ותחזוקה של רשתות מחשבים – עבור עסקים בהקמה או בצמיחה, נוכל לאפיין, להקים ולתחזק רשתות מחשבים במגוון רחב של תצורות. המטרה שלנו, היא להקים רשת מחשבים מנוטרת, מגובה ומהירה אשר תאפשר לך לעבוד בצורה אפקטיבית לאורך זמן.
  • שירותי מחשוב ענן לעסקים – בשנים האחרונות, שירותי מחשוב ענן לעסקים פורחים כתוצאה מעלויות ההקמה והתחזוקה הזולות ב – 30%~ ביחס לחלופות. ב – PCTIP, תוכל לקבל שירותי מחשוב ענן מלאים אשר כוללים שרתים וירטואליים (VPS), תחנות עבודה בענן, גיבוי בענן, דואר ואחסון בענן.

כל השירותים של PCTIP מוענקים על ידי טכנאים מוסמכים, מיומנים ובעלי ניסיון רב שנים בתחום.

לקבלת מידע נוסף על שירותי מחשוב לעסקים קטנים, התקשר עכשיו ל – 072-3927889 ותן למומחים של PCTIP לעזור ולספק לך מענה מלא לכלל בעיות המחשוב בעסק.