במהלך השנים ליוונו מאות ואולי אפילו אלפי לקוחות מרוצים בחיפה והקריות, נשר, טירת הכרמל, רמת ישי, עתלית, נהריה, עכו וכל שאר הישובים הסמוכים.

בהמשך תוכל לקרוא מספר המלצות וחוות דעת מלקוחות עבר, הווה ואנו מקווים שגם בעתיד 🙂

טכנאי מחשבים בחיפה – המלצות וחוות דעת אני בעל עסק למנעולנים בחיפה והקריות ונעזרתי כבר מספר פעמים בשירותים של PCTIP לפתירת תקלות ותחזוקת מחשבים בחנות. הטכנאי של PCTIP סבלני ופתר את התקלה בצורה מקצועית מאוד. כל מי שמחפש טכנאי מחשבים מוסמך בחיפה והקריות, זו הכתובת עבורך.

אורי מנעולנים – מנעולן בחיפה / מנעולן בקריות

בשנתיים האחרונות אנו נעזרים בשירותים של PCTIP לגיבוי ותחזוקה של רשת המחשוב במשרד. השירות שניתן היה מצויין, תוך עמידה בזמנים ובתקציב שהוקצב לנושא.

עו"ד יאיר רוזנר, עו"ד מקרקעין בחיפה

חברת PCTIP מעניקים לי את כל שירותי המחשוב של המרפאה כבר מעל ל – 5 שנים, כאשר יש בעיה כל אחד מצוות המרפאה יודע מי הכתובת לפתרון שלה. השירות שאני מקבל ב – PCTIP הוא אדיב, מקצועי וכלכלי במיוחד.

ד"ר זכי ריינר, רופא שיניים בקריות

בבעלותי סטודיו BodyShape לאימון כושר אישי ופניתי ל – PCTIP לצורך התקנת מצלמות אבטחה בסטודיו. טכנאי של PCTIP הגיע עד אלי ונתן לי הצעת מחיר מדוייקת ומותאמת לצרכים של הסטודיו. לאחר שסגרנו את כל הפרטים והעלויות, הטכנאי הגיע אלינו, עשה את העבודה בצורה שקטה, נקייה ומקצועית – אנחנו מאוד מאוד מרוצים. תודה רבה!

ניר, BodyShape, אימון כושר אישי בחיפה

PCTIP הקימו עבור המשרד רשת מחשבים שמסוגלת לעמוד בעומסים וגיבויים יומיומיים. אנחנו מאוד מרוצים מהשירות שקיבלנו ושמחים להמליץ על PCTIP לקולגות, חברים ובני משפחה שמחפשים טכנאי מחשבים בחיפה.

עו"ד עופר פרץ, עורך דין פשיטות רגל בחיפה

פנינו ל – PCTIP בשביל להקים את רשת המחשוב של סוכנות הביטוח בחיפה. טכנאי PCTIP הגיע עד למשרדינו, ערך סקר תשתיות מלא לפני ביצוע העבודה וסיפק הצעת מחיר מעולה לצרכים שלנו. PCTIP עמדו בכל תנאי ההסכם, בלי הפתעות, תירוצים או "סיפורי סבתא" לאחר החתימה והיציאה לדרך…

Investweek

לקבלת שירות טכנאי מחשבים בחיפה והקריות, צור עימנו קשר ב – 072-3927889, אנו נשמח לייעץ, לאבחן ולפתור לך את הבעיה בצורה המהירה, האדיבה והמקצועית ביותר. מחירי הטכנאים של PCTIP, הם הוגנים מאוד ואנחנו יותר נשמח לראות אותך בין קהל הלקוחות והממליצים שלנו 🙂